lørdag 14. april 2012

This is me!


To fine bloggere ved navn 
Caros og Ancas ga meg en award,
og som Camilla også sier,moro så flere finner fram til meg!

Awarden fungerer slik;

1.Link til bloggen som sendte deg awarden
2. Send awarden til 5 blogger som har under 100 følgere
3. Besvare 5 spørsmål.


Hvorfor begynte du å blogge?

Jeg er vel over normalen opptatt av interiør, innredning og oppussing.. ;) Moro med mange prosjekter på gang og med en mann som også synes det er blitt gøy med oppussing av hus tenkte jeg det var moro å blogge om alt det rare vi driver med her i huset! Alltid noe forandringer og nye ting som gjør det moro å blogge! Og ekstra moro om jeg gir inspirasjon til andre da!

Hvilke blogger følger du?

Oi, det er mange det!! 
Men noen av favorittene er;



Og en haug av andre som jeg er innom hver dag omtrent!

Favorittfarge?

Ja, ikke lett å velge kun en.. Men blir grått som er favoritten,
men også knæsj rosa, hvitt, svart, gult... 

Favorittfilm?

Her ser vi faktisk sjeldent film.. 
Men siste filmen var Kongen av Bastøy,
tror jeg må si den jeg.. den var veldig bra!

Hvilket land drømmer du om å besøke?

Det er mange, vi reiser sjeldent så kan ikke skryte av at denne 
jenta har vært mange steder.. ;)
Men om jeg må si ett land må det bli
Thailand.. 

Da sender jeg awarden videre til 5 andre blogger som fortjener flere følgere :)


Dette er selvfølgelig frivillig!!


Idag er det bursdagsfeiring av ei god venninne,
bare jenter! Gleder meg! Og med ost, vin og pavlova
blir det jo enda bedre!


FINFIN lørdag til deg som titter innom meg!!




4 kommentarer:

  1. Så morsomt å lese mer om deg, snuppa :-)
    Og så hyggelig at jeg står på listen din! :-) hihi!

    Ønsker deg en herlig lørdag- kos deg med jentene i kveld! Stor klem

    SvarSlett
  2. Innom for å si takk for at du er med på gavedrysset mitt. Gjør meg glad!
    Gratulerer med awarden! Kjekt å lese litt om deg!
    Ønsker deg en fin lørdagskveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Så koselig med award!! Jeg fikk også en sånn idag, og var ærlig talt litt usikker på hvordan det funket :)Men en genial måte å finne fram til nye kjekke blogger :) Kjekt å lese litt mer om deg, veldig fin blogg du har!!

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så koselig at du sendte meg denne awarden! Tusen takk!
    Jeg skal svare på den når jeg kommer hjem i morgen:-)

    SvarSlett

Takk for hyggelige ord! ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.