onsdag 18. april 2012

Fra naturen!

Tusen takk for alle de fine hilsnene på forje innlegg!

Rosa gummi armbåndet er fra en klessbutikk i byen her, "The Gate", kommer i en haug av forskjellige farger!
Merke på armbåndet kan jeg få tak om noen vil!
Det svarte er på" lånings" fra mamma, fra Ole Lyngaard.

Disse ble hjem fra gåturen i helga...




Hva disse heter vet jeg ikke.. en stooor busk hvertfall! ;)

Her er snekkern i gang, med god hjelp av en snill pappa og John!
Vinduer er på plass og nye vegger utvendig!
Må jeg ikke glemme å ta bilder da..!

Jeg er ikke til stor hjelp ute så jeg har lagd mat til gutta!

Straks bærer det avgårde til ei venninne,
vi skal planlegge tur til sommeren, en weekend tur,
6 gode venner!

♥  


3 kommentarer:

  1. fine blomster=0)) Ha en fin kveld=0)) Gleder meg til å se ferdig resultat=0)

    SvarSlett
  2. Så fine!
    Det er så vakkert å ta med naturen inn:)

    Så gøy å planlegge weeked, SÅ feriesugen :)
    Fin torsdag, klem

    SvarSlett
  3. Blir spennende å se resultatet! :D

    SvarSlett

Takk for hyggelige ord! ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.