torsdag 26. april 2012

Ny favoritt.. i ovnen..!


En ny middagsfavoritt ble laget på tirsdag!
Tenkte og dele denne super enkle retten med dere;

Bland soltørket tomat(ferdig pose m/olje og basilikum fra Meny)
og grønne oliven med paprikakjerne + litt ekstra olivenolje




Forvarm torsken i ildfast form i ovnen i 10 min ca,
fordel deretter blandingen over bitene og inn i oven i noen min til.
Vi hadde blomkål/gulerot pure og aspargesbønner ved siden av!

Super enkelt, sunt og veldig godt.

Idag er mannen på ute og spiser med jobben 
og jeg skal på middag til mor og far ;)

FIN torsdag til deg som titter innom meg,
Snart helg folkens, jihu! 





6 kommentarer:

  1. Mmm... dette så godt ut! Må prøves :D

    Fin kveld til deg, søtnos!

    SvarSlett
  2. Jøss det der så riktig så fancysmancy ut!! Kanskje jeg prøver en dag!! Takk for tipset!!:)

    SvarSlett
  3. Slike ovensretter liker jeg godt,
    og spesielt soltørkete tomater <3
    Mmmm!

    Ønsker deg en kjempe fin helg :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Mmmm, det så godt ut!!
    Elsker middagstips altså:)

    Ha en fin fin helg, og tuuuusen takk for stemmen - det betyr MYE ♥

    SvarSlett
  5. det så godt ut :D

    God helg til deg :D

    SvarSlett
  6. Er ikkje so glad i finsk! MEN dette såg godt ut :)

    God helg til deg!

    Klem

    SvarSlett

Takk for hyggelige ord! ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.