søndag 3. oktober 2010

Søndag, og innevær..

Da var helgen snart over.. Bøtta ned i HELE dag, men igrunn greit, i går var vennegjengen samla her hos oss, med mat og drikke! Koselig, og jeg fikk masse flotte blomster og gaver! Hadde ikke feiret bursdagen med vennegjengen enda! :)
Så med litt dagen derpå form idag, så gjør ikke det noe om det bøtter ned!Linus har jeg mått enten gi ett dytt i rompa eller bære ut for og få tissa..  Litt jobbing hjemmefra idag ble det å, måtte gi meg etter 3 timer, da svei det i øynene og de hadde blitt firkanta omtrent.. hehe





Nå skal jeg kose meg med nye boka jeg fikk igår, gleder meg!



Fårikål hos mamma og pappa ikveld å! Kunne ikke passa bedre idag kjenner jeg!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for hyggelige ord! ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.