fredag 1. oktober 2010

Fredag, hurra!

Da var det fredag igjen, uka har flydd av gårde! Ikveld prøver jeg meg på ostesuflee, den skal jo ese til ett fjell i ovnen, så blir spennende om min gjør det.. men etter 3 kvarter i ovnen håper jeg det!

I morgen er det ikke ett loppis.. (om jeg ikke har gått glipp av noen...?) nå har det vært loppis tre helger på rad, så skal bli litt greit og bare slappe av på morrakvisten, ikke stå i kø omtrent en halvtime før åpning, og omtrent bli løpt ned i køen av pensjonister og andre som er like ivrig som meg! hehe.. men jeg er klar om ett par uker igjen! :)

Ha en flott helg alle sammen!












1 kommentar:

  1. Så koselig stemning på bildene! God helg til deg også! Har ikke vært på så mye loppis jeg, men skal være klar etter høstferien - da er det mange bra her i Akershus! Klem C

    SvarSlett

Takk for hyggelige ord! ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.