mandag 4. oktober 2010

Hagerydding..

Etter gåtur med hundene idag, heiv vi oss over siste "stæsjet" som stod ute i hagen.. Fikk hivd blomster der jorda lukta kubæsj etter altfor mye vann, siste cafesettet ble rydda inn, John fikk knust ei potte.. Ja, da var det som det bruker og være! hoho..

Oliventrærne fikk nye plasser, ett ble satt inne, og ett utenfor døra.. Nå er jeg ikke god på oliven tre.. men tok det inn jeg, regner med det overlever.. Og at jeg ikke finner Linus gravende i potta på to ben! Har opplevd det noen ganger.. ting skal ikke graves ned og stå i jorda over tid.. det skal opp igjen like etterpå! ;)

Nå skal jeg kose meg med nye boka mi!

Ha en flott kveld!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for hyggelige ord! ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.