mandag 9. mai 2011

Sol og smoothie!

Sol idag å! Herlig! Nå man skulle hatt ferien... vi får håpe at sommeren blir knall i år!

Etter endt treningsøkt på sykkelen lagde jeg meg en deilig smoothie!
Velfortjent i sola!

John har skrudd opp ny grill idag.. vi skulle vel igrunn grille idag,men alt gikk i ovnen istede..
Tok litt tid å skru den sammen gitt... ;)



Oppskriften har dere her;

1 1/2 dl eplejuice
1 dl cultura pære
2 kiwi
1/2 banan
isbiter

Jeg tar alt dette bare på slump, litt mere av alt i grunn ;)

NYYYT!













2 kommentarer:

  1. Det så ut som en god smoothie! Må prøves en gang! :) Koselig blogg/hjem hadde du også!

    Jeg har en utfordring pågående hos meg! Kom innom å sjekk om den er noe for deg... :)

    Ha en fin kveld!
    -Mari

    SvarSlett

Takk for hyggelige ord! ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.