mandag 30. mai 2011

Nye skatter!

Lørdag bar det inn til Skien til bruktbutikken "Skrot Tor".
Brukte vel ca en time på å finne fram men det gjør ikke noe.. to jenter på tur er alltid gøy!
For en hyggelig mann, og litt av ett sted, ned i en kjeller og litt labyrint aktig..
Stoooort var det der!! Og masse masse og se, noen skatter ble med hjem å!
Tror jeg må dra med meg John hit neste gang! Spennende å gå der!
*anbefales*



Hvor jeg skal ha lampen vet jeg ikke,men den måtte bli med hjem..




Synes fargen var så herlig på denne vasen!

Ha en finfin kveld videre!

Her går det i te og c vitaminer.. *bli frisk fort*

Klemmer



2 kommentarer:

  1. Kul lampe! Og nydelig farge på vasen!! :)

    -Mari

    SvarSlett
  2. så nydelig vase!! heldiggris!
    var det mye fint der?

    Jeg vil også innom skrot tor, og har lovet meg selv en tur innom på vei til gården, da kjører vi jo forbi skien ;)

    Det er jo faren til Silje bak bloggen silje sin, som er skrot tor ;)

    Håper du har det bra!!

    klemmer fra trine i franske drømmer ;)

    SvarSlett

Takk for hyggelige ord! ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.