torsdag 2. september 2010

Husarbeid..

Idag har vi fått unnagjort mye etter jobb.. jeg har vaska hus, og klipt plen, John har mala noe på huset, og snekra litt! I tillegg har lillebror vært her så han har fått intruksjoner i forhold til hundepass i helga siden vi skal til Sverige! Om han fikk med seg så mye vet jeg ikke.. var mest sånn; "jaja, det går fint.. ", og " ja skal huske på det.." Forresten si det igjen, følgte med på noe på tv bare..... men tror det skal gå veldig bra, han er vant med de ;)




Har funnet en liten skatt på Finn.no idag å, kommer nok bilde imorgen, regner meg og hente den imorgen etter jobb! :D


Melde meg på Nib utfordringen skal jeg å få til før vi drar til Sverige på lørdag! Soverommet står for tur denne gang, spennende! :)

Legger ved ett bilde av en trøtt Linus, og en litt mere våken Gizmo som passer på huset! "yndlingsplassen" hans, full kontroll på hva som rører seg på veien!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for hyggelige ord! ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.