onsdag 29. september 2010

Blomster fylt stue..

Ble sent igår på damenes aften på Byggmakker! En helt grei kveld, litt kjedelig, håpa det skulle være mere interiør preget, men heller mere "standup" med en kjent buktaler.. Men dama som er med på sinna senkkern på TV Norge var der, kjempe søt dame!Titt på bloggen hennes her;
http://resignert.blogspot.com/

Har hatt middagsgjester ikveld, en liten bursdagsfeiring med tante, kusiner,mamma, pappa,mormor og lillebror! Koselig når hele familien er samlet, ikke sååå ofte man er det! :)

Imorgen er det frisøren på meg.. og jeg gleder meg! føler jeg burde gått med lue på hue når jeg er ute nå.. hehe.. lyst til og gjøre noe helt nytt, så mulig det blir ett før og etter bilde?!







I tilegg til masse flotte blomster,
fikk jeg en ny ramme i gave, kjempe fin, den er fra Home and cottage, og når man kjøper den bidrar man til og støtte en god sak (husker ikke helt hva...) me like!








Ha en flott onsdagskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for hyggelige ord! ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.