søndag 5. juni 2011

Utflukt!

Tusen takkk for alle de koselige kommentarene i forje innlegg, søte dere er!
Dagen igår var bare nydelig!! Været var på vår side med soool hele dagen!
Var redd jeg skulle renne bort i bunaden,men det gikk veldig bra :)

Bruda og brudgommen var så flotte, og talen gikk veldig bra..selv om jeg følte hjertet slo dobbelt når jeg stod der og talte.. hehe ;)

Vært på utflukt i Stavern idag.. på drivved jakt.. fant "litt"...




Såå fornøyd!!

To stykk slitne typer etter drivved jakt med muttra.. ;)

Blomster ble med hjem å!


Dagen begynte litt grått idag,men utover ble det strålende sol og varmt..
Fra jakke og tights til bikini! Deilig!

Håper dere har hatt en flott helg!!












2 kommentarer:

  1. Så bra!! var forlover for min venninne i fjor, og holdt min første tale. veldig skummelt.... :) Men det gikk jo bra! :) Flott dag å være i Stavern på kan jeg tenke meg!! Her har jeg sitti på terrassen i bikini mens lillegutt har vært i bursdag! :) HERLIG!!!

    Ønsker deg en flott uke :) Klem fra Kathrine!

    SvarSlett
  2. Da vi giftet oss sto det forresten en hel gjeng fra statens vegvesen i refleksvester og flagg utenfor kirken... hehe!!!

    SvarSlett

Takk for hyggelige ord! ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.