søndag 19. juni 2011

Nye stoler!!

Nye stoler fra Finn! Hvor fornøyd John er vet jeg ikke, men.. hva gjør det? tihi..
500 kr for begge to kaller jeg kupp! Har vært på jakt etter disse lenge, og Ikea selger dem ikke lenger heller.. Så lykken ble stor da jeg fant disse på Finn! ;)



Med knallvær i hele går, og go jenta på middagsbesøk kosa vi oss til sene natta!

Her regner det idag... så blir innevær! Hilse på ei god venninne fra Oslo idag står på tapeten :)

Og krysser fingerene for bedre vær til ikveld.. grilling hos mamma og pappa står på menyen!

GO klemmer










6 kommentarer:

  1. Oi, de passa jo kjempegodt inn i stua di!! Det må jeg si var et kjempekupp!!! Jeg har også fått meg 2 Finn-kupp i helga... På gis bort!!! :)

    Kos deg i dag! Og hils så mye til mamman din!

    SvarSlett
  2. Precious Home19 juni, 2011 14:11

    Fine stoler til kupppris da!

    Ha en fin dag og kos dere masse!

    SvarSlett
  3. Så fint det ble, aninemor! Stua ble jo knallfin nå! Så fint at du endelig fant stolene :-)) ha en fin søndag! Vi får min familie på grilling vi også ... ;-) klemmer

    SvarSlett
  4. Tøffe stoler, de passet jo perfekt i stua di, ble kjempefint :)

    Ha en fin ny uke
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  5. Så tøffe,kjempefin stoge,dei passa jo perfekt:)

    SvarSlett

Takk for hyggelige ord! ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.