fredag 20. august 2010

Fredags kveld..

Da var vi hjemme etter hytteturen! Vært heldig med oppholdsvær alle dagene! Gått masse turer og spist god mat og drikke!En tur i byen var vi og..Turte ikke gå innom den fineste antikk butikken jeg vet om når vi var i Tvedestrand, John fikk sjokk da jeg gikk på andre siden av veien til og med.. Han har så mye fint og jeg blir like dårlig hver gang jeg går inn! Lurer på om han selger gavekort? Noe jeg kunne ønska meg! hehehe


Imorgen tar jeg turen inn til stor byen, Oslo, for og besøke ei venninne, gleder meg! Skravle og kose oss! :)






Legger ved noen sommer bilder på slutten her.. da høsten nærmer seg for fult, det er grått og våt ute.. Er så glad for alle sol dagene vi har hatt! eller nei... ikke mange av de gitt!



GOD HELG!












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for hyggelige ord! ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.