onsdag 25. august 2010

Baketid!

Da var jeg tilbake etter en helg i Oslo, og bake kveld igår :)

Igår var det masse produsering av pizza snurrer og bær koking!
Til info er jeg ikke noe god på hverken baking eller sylting!jeg er bedre på rydding og vasking underveis(til litt frustasjon for venninna, da jeg rydder det bort før ho får brukt det...) men med ei god venninne som tar det på strak arm, går det bra! og godt ble det! :)

Imorgen bærer det en tur på Bruktbutikken på Sem etter jobb! ikke at jeg "trenger" noe...... men lov å se litt bare...? mulig noe blir med hjem å! Myye fint der! anbefales!






5 kommentarer:

  1. Flinke Anine :)
    Det får'n si..Sylting og greier da gitt..
    imponert her jeg sitter..

    MORRO med bruktbutikk da..
    Den på Sem er jo gange bra..Men..Jeg anbefaler deg en tur på den GIGA store bruktbutikken "min" som jeg henger på..
    Er som et loppmarked, bare du får gå i fred og prisene er (latterlig)billig*SMILE*

    Jeg gjorde noen SUPER kupp der her om dagen..

    Kose deg :)

    SvarSlett
  2. Så flinke dere er! Og for en fantastisk side du har... Sitter her og leter etter en hylle som kan piffe opp stua vår, men får jo lyst til å dekorere hele huset på nytt når jeg er her inne:-)

    Hilsen Linda!

    SvarSlett
  3. Det er flott at dere synes det er gøy med sylting og safting :-) Fine bilder fra et nydelig hjem. Klem fra Heidi

    SvarSlett
  4. Mmm, så godt ut! Blandet dere rabarbraen i safta og?? Ble sikkert godt med litt forskjellig i:) Flinkisser

    SvarSlett
  5. Takk for søte kommentarer! koselig!

    Ja vi blanda alt i vi Camilla! ble veldig godt!:)

    SvarSlett

Takk for hyggelige ord! ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.