mandag 27. februar 2012

Ny sofa!

For dem som har fulgt meg fra start av så vet dere at det har vært noen
sofaer innom stua.. tihi!
Stil har endret seg, farge.. meg i ett nøtteskall ja..

Men nå har jeg (vi) funnet en favoritt som blir!!


Sofaserien Low, fra Bohus




Mangler bare litt knæsje puter nå.. *vårfølelsen er i gang ja*

Hva synes du? Vi er fornøyd med valget! 
Og at to seteren kom tre uker før vi forventet er jo bare supert!

Trening og middag overstått her igården,

Fin kveld til deg som titter innom her 



14 kommentarer:

  1. Gratulere så mye med ny sofa, I love It ☺
    Fin mandags kveld til deg...
    -Beate-

    SvarSlett
  2. Det er første gangen jeg er her inne hos deg så jeg vet lite om hvilke sofaer du har hatt fra før, men denne likte jeg veldig veldig godt! Hadde lyst på lys grå sofa selv, men turte ikke for vi er ikke sååå flinke til å holde barna unna sofaen med klissete fingre eller lørsdagsgodteriet, så vi gikk for en mørkere. Men hos deg var det NYdelig!!

    Klems Silje

    SvarSlett
  3. Så fint sofa!
    Gjorde seg godt i stuen din:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Lekker, både i form og farge!
    Ønsket om ny sofa er høy her og, men vi venter til ungene er blitt litt større... gulp og gris...blææ...;))

    God kveld til deg og dine!
    Janne:)

    SvarSlett
  5. Lekker!! Fin farge og jeg synes stoffet ser akkurat passe grovt ut! Passet veldig godt inn!!!! Klem mariann

    SvarSlett
  6. Kjempefint, Anine! Herlig sofa! :))

    Du er en kløpper på å få det gjennomført hos dere! :))

    Klemmer

    SvarSlett
  7. Lekker sofa, likte den veldig godt :)
    For en fin stue du har!!
    Ha en fin kveld videre og en herlig uke fylt med gode ting :)
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  8. Lekker! Likte den enkle formen. Det enkle er ofte det beste, vet du ;)

    Fin-fin uke til deg!

    SvarSlett
  9. Sofaer er stas!
    Denne var skikkelig fin, likte veldig godt linjene og fargen :)

    Ønsker deg en strålende dag!
    Klem

    SvarSlett
  10. Så gøy med ny sofa! Veldig stilig var den!! Likte godt fargen! Kunne tenkt meg ny jeg også, men det får nok vente et par år... :)

    Ha en finfin dag i sooola!

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  11. Knallfin sofa!!
    Jeg ønsker meg og ny, og den blir nok lys grå:)
    Blir ikke med det første, men det står på planen, hehe:)

    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
  12. He:):) så hyggelig at du fant bloggen min:):)har nå lagt meg til som følger hos deg:)Grattis med ny sofa!!Det tar tid å finne den perfekte sofaen, det er så mye som skal stemme!! og den skal jo helst vare noen år:) liker form&farge på din sofa,passer godt inn i stuen din!!:)

    Fin kveld til deg:)

    Kine:)

    SvarSlett
  13. Kjempefin sofa! Morsomt hvordan du bytter stil;)

    SvarSlett
  14. Lekker sofa, mn siden jeg er på gulvjakt er jeg mer opptatt av gulvet ditt, hehe
    Lurer da på hva gulvet heter? :)

    SvarSlett

Takk for hyggelige ord! ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.