tirsdag 5. juli 2011

Nye skatter..

Som tidligere nevnt gikk turen til Sem brukthandel på lørdag!
Der fant jeg endelig lampa fra Ikea som jeg har vært på jakt etter lenge..
Ikea Slependen har ikke hatt den de gangene jeg har vært der hvertfall!



En i stua og to på soverommet!

25 kr stykk.. me like!

Her har min gode lillebror vært på taco middag og resten av kvelden har gått til hagen!
På sørlandet på hytta går det rykter om soool i følge mamma, håper den kommer hit imorgen!

KOS dere ikveld!

Er så moro med hyggelige kommentarer og nye følgere!!


Velkommen skal dere være her i min lille verden!


















2 kommentarer:

  1. De er kjempe fine!!
    Elsker IKEA lamper, billige og tøffe!
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Silje

    SvarSlett
  2. Elsker skapet ditt!! Har mast på mannen min om han kan prøve å lage et liknenede til meg....kanskje jeg er heldig ;)

    SvarSlett

Takk for hyggelige ord! ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.