mandag 19. desember 2011

Ugler..

God kveld!
Her er treet pyntet, og enda mere jul har det blitt i stua..
Ser at det går i mest hvitt og sølv her gitt ;)
Kamera mitt vil ikke samarbeide på kvelden.. blir ingen fine bilder.. Julegavetips kjære mannen min?? ;)
Så juletrebilde får jeg prøve å få tatt i bedre lys!

Ett par ugler har flyttet inn på greiene ved spisestua!
Litt kuler kommer også etterhvert, men for mange tørr jeg ikke da treet ikke er særlig stabilt...!





Så noe julebilder ble det dårlig med gitt, men det kommer :)

Julegodisen i innlegget under gikk ned på høykant hos bror og pappa igår.. anbefales!


Fiiin kveld ønskes deg!!


4 kommentarer:

  1. Kjempe fine ugler, jeg elsker ugler ♥
    Ha en koslig kveld..
    -Beate-

    SvarSlett
  2. Søte ugler!!:) Ser ut som det er samme serien som min kongle!:)

    SvarSlett
  3. Ah! Så nydelig og dekorativ!


    Ha en fortsat fiiin siste advensuke!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se ferdig pynta tre!!Her pynter vi nok i morgen eller fredag formiddag. :)

    Søte små ugler :)

    God kveld!! Klem

    SvarSlett

Takk for hyggelige ord! ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.