søndag 10. juli 2011

I`m back!!

Oi, nå er det blitt noen dager uten blogging gitt!
  Med fri på fredag gik kturen til Kragerø i helga med gode venner!
Selv om ikke været var helt på vår side (regnet omtrent hele tiden..)
har vi stor kost oss for det! Spist god mat, kosa meg med lille fadderbarnet vårt, fiska..
godt å drikke og bytur til Kragerø.. :)

Jeg var sååå ivrig å fant fram kameraet når jeg kom ned, her skulle det tas bilder for stedet er sååå fint!
MEN... var det batteri på kameraet? Det hadde stått på ON... Hurra.. "typisk deg" var det en stykk mann som mumla i bakgrunnen..
Så ble noen bilder fra mobilen!






med skolebrød i munnen...



Go`gutten Tinius! Blid og fornøyd hele tiden!

ble dessverre ingen bilder fra camping hytta eller plassen.. regnet stort sett hele tiden gitt!


Nå skal jeg kose meg med bloggene deres! Føler det er alt for lenge siden nå!


Ha en fin fin søndag! Kos dere med ferie for dere som har det! :)
Her er det enda 2 uker til..



GO klemmer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for hyggelige ord! ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.