tirsdag 10. mai 2011

Da var den i hus!!

Da har jeg fått herligheten i hus!
En gammel kjøpmannsdisk fra en butikk på Nøtterøy.. 

Ikke største forandringen siden den stod i garasjen, pusset ned på sidene og malt svart.
Toppplata skulle jeg også male,men den lot jeg bli som den var. Likte at den var litt slitt!





All den oppevaring da!


En skuff som mangler men.. jaja


Lyset ble litt rart ser jeg her på siden men..


I noen av skuffene er det ekstra rom!





Ha en herlig kveld søte dere!



5 kommentarer:

  1. For en fantastisk kjøpmannsdisk! O lykke :-)
    den tar seg godt ut hjemme hos dere ;-)

    Skal du på glansdagen...?

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Wow så kul, den digga eg:-))
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. wow, fantastisk! Elsker slike ting! Litt av en skatt for å si det slik og enorm oppbevaringsmuligheter i den der ja! :)

    SvarSlett
  4. så stilig, ikke mye som skal til! :) ønsker en fin kveld til deg også... :)

    SvarSlett
  5. Hei! Nå har du nok oppbevaring og det i et møbel=) Den var helt nydelig, perfekt slitt, synes det er sjarmerende. Her er alle møblene slitt og skjeve, men er desto mer glad i det for det. Tusen takk for fine ord Anine, blir så glad for dem. God onsdag

    SvarSlett

Takk for hyggelige ord! ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.