mandag 15. november 2010

Fra kjeller til stue..

Noe av det som ble med hjem fra bestefaren til John, er vårt nye stuebord! Grønn fargen kom litt dårlig fram på bildene ser jeg, men den er god gammel "do grønn" farge ;)

John mumla litt istad om at han hadde sansen for det runde hvite, og at det kunne vel stå lenger enn 3-4 måneder.. men jaggu så ble det bytta ut! ;) så da blir det snart tilsalgs på Finn tenker jeg!

Toppplata vet jeg ikke helt hva jeg gjør med enda.. om den blir som den er eller males.. hmm!

Imorgen er et avgårde på babybesøk til min skjønne venninne med bloggen;
Morsomme innlegg og skjønne Jacob!

Ha en flott mandagskveld!









Legger ved ett bilde av middagen, noen nytt jeg lagde;
Pølsebiter, løk, ett glass rød pesto, penne og ruccola.. godt godt!




1 kommentar:

  1. Nydelig bord!
    Jeg ville valgt å ha det som det er!:)

    SvarSlett

Takk for hyggelige ord! ♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.